sobota, 26 września 2015

[Asia Fashion] Na co zwróciłam uwagę w ostatnim czasie?

Chciałabym przedstawić wam co takiego w ostatnim czasie przyciągnęło moją uwagę,
Jak wiemy..każdy ma tak, że raz na daną rzecz nie zwraca uwagi..a za tydzień na tą samą rzecz patrzy w zupełnie innym świetle. Tak też...w tej liście znajdą się outfity (lub inne) perełki które znalazłam ostatnio.


"Swag" look




Muszę wam przyznać, że ten styl najbardziej do mnie dociera...najbardziej mi się podoba i najbardziej lubię tak wyglądać. Kocham spodnie z dziurami..ostatnio najbardziej z takimi (dziurami) które odsłaniają całe kolana jak na pierwszym zdjęciu. Do tego buty które podkreślą swag look...myślę, że im większe..takie które "rzucają się w oczy" tym lepsze. Te trzy pierwsze zdjęcia podobają mi się najbardziej z całego tego zestawienia. :)


Elegancki look









Od zawsze lubiłam elegancję...i uważałam, że kiedyś nadejdzie taki czas, że będę się ubierać właśnie tak. 
Dopiero teraz uświadomiłam sobie, że ten czas chyba już nadchodzi....:D
Ostatnio zaczęłam kochać buty na obcasie...a te na trzecim zdjęciu skradły moje serce.
A koszule na 7 i 8 zdjęciu są takie piękne..


Cute look








Mówią szczerze ostatnio pokochałam styl dziewczyny na 6 zdjęciu...takie luźne bluzki i spodenki z wysokim stanem to połączenie które od zawsze kochałam. Jednak aby nie było za słodko..uważam, że z warkoczyków trzeba jednak zrezygnować. :D



"Luźny" styl




Haha...może zastanawiacie się, czemu nazwałam tak ten styl...aczkolwiek nie miałam pomysłu w jaki sposób powinnam to określić. Ponieważ ten styl charakteryzuje się tym, że są to luźne ubrania..ale jednak całość daje elegancki efekt. Co do tego zestawienia...jestem wielkim fanem trzeciego zdjęcia!
Dziewczyna ma piękną figurę, dlatego te ubrania tak ładnie na niej leżą. 


Inne


Chciałabym spróbować tego typu makijażu. Nigdy nie gustowałam w różowych cieniach ale..ten styl malowania, w ostatnim czasie, w Korei jest coraz bardziej popularny dlatego też zaczęłam się mu lepiej przyglądać. Całość dodaje takiego skromnego i naturalnego efektu co bardzo mi się podoba.



Koniec mojej listy zdjęć z inspiracjami. :)

Który styl podoba wam się najbardziej?

Na jakie zdjęcia zwróciliście/łyście uwagę? 




2 komentarze:

  1. Kurtka z 3 zdjęcia "Swag" look jest przepiękna :) I jeszcze strasznie podoba mi się zdjęcie 4 z Elegant look i pierwsze z Cute look :3
    Ogólnie wszystkie są piękne! I ja tak w zasadzie nie rezygnowałabym z tych warkoczyków. Ta dziewczyna wygląda w nich strasznie dziewczęco, a ja po prostu kocham takie stylizacje :3
    Pozdrawiam :)
    ~ Marta z http://matiaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie stawiam na słodkość i elegancje. SWAG, dresy i sportowe ciuchy to nie dla mnie.
    Iris

    OdpowiedzUsuń